Zdrowe gotowanie dla dzieci

Jedzenie jest jednym z najbardziej ulubionych zajęć rodzinnych. Poprawia więzi rodzinne i pozwala rodzicom spędzać więcej czasu ze swoimi dziećmi. Ale czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tematem zdrowego gotowania dla dzieci? Nadal można jeść przy stole i mieć tę samą więź z dziećmi, ale bez obecności niezdrowych kalorii i tłuszczy. Zacznijmy od podstaw. Zdrowe gotowanie to takie, w którym unikamy smażonych potraw. Dzieci uwielbiają wszystko co smażone, a najbardziej frytki. Ale czy jest to kurczak, frytki, hot-dog lub hamburger, oni i tak to z przyjemnością zjedzą. Podczas gotowania tych produktów, należy zmniejszyć ilość dodawanego oleju do smażenia. Jeśli nie chcesz całkowicie eliminować z waszej diety hamburgerów i frytek, należy przynajmniej zredukować częstotliwość ich spożywania. Słodycze są jednym z głównych winowajców dlaczego dzieci tyją. Ponadto, czekoladki i cukierki sprawiają że dzieci stają nadpobudliwe. Zdrowe gotowanie dla dzieci nie polega na całkowitym wyeliminowaniu słodyczy, ale ich zmniejszeniu. Należy zamienić częste jedzenie lodów i czekoladę na koktajle owocowe. Tradycyjne mleko należy zamienić na mleko o niskiej zawartości tłuszczu. Twoje dzieci nie poczują żadnej różnicy w smaku, a ich zdrowie wiele zyska. Kolejny pomysł to często stosowanie pesto do potraw z makaronami. Można nim zastąpić smaczne, ale tuczące sosy z mięsem. Jeśli trzeba do potrawy dodać mięso, użyj zamiast wieprzowiny i wołowiny białego mięsa z kurczaka. Oprócz tego nie zapomnij o zdrowych i świeżych domowych surówkach.

Hej! Mam na imię Szymon i społeczeństwo jest moją pasją. Dlatego chciałbym zaprosić was do lektury mojego bloga! Jeśli też interesujecie się tematem społeczeństwa to to idealna strona dla Was! Zapraszam!
error: Content is protected !!