Jedzcie zdrowo

Domowa pizza jest o wiele zdrowsza niż pizza zamówiona z pizzerii. Jej przygotowanie może wprawdzie zająć dużo więcej czasu niż zamówienie w lokalu, ale warto. Zrób sobie np. wegetariańską pizzę i niech dzieci ocenią jej smak. Do przygotowania pizzy użyj niewielką ilość oliwy z oliwek i unikaj ciężkich sosów. Dołącz warzywa do każdego posiłku. Warzywa można jeść o każdej porze dnia i nocy. Dodawaj je do śniadania, lunchu lub kolacji. Upewnij się, że dziecko zjada warzywa w całości. Spróbuj sałatki z selera lub surówki z marchwi. Ona nadaje się również do przygotowania różnych dipów. W celu zastąpienia tuczących ziemniaków można zdecydować się na wykorzystanie ryżu. Upewnij się jednak, że Twoje dziecko nadal spożywa odpowiednią ilość węglowodanów i białka. Jeśli małe dziecko niechętnie zjada warzywa i owoce, użyj fortelu. Wytnij z tych rzeczy różnego rodzaju kształty. Mogą być to litery, a także figury. Nadając warzywom ciekawy wygląd, zachęcisz dziecko do jedzenia. Jeśli twoje dzieci to ciężcy mięsożercy, możesz spróbować przyrządzić im hamburgery wegetariańskie. Są one dostępne w większych sklepach spożywczych. Możesz również wymyślić własne potrawy. W sklepach ze zdrową żywnością znajdziesz duży wybór egzotycznych warzyw i owoców. Odkrywanie nieznanych smaków może być dobrą zabawą dla wszystkich w rodzinie, ucząc jednocześnie jedzenia zdrowej żywności. Przygotowując dzieciom kanapki do szkoły, pamiętaj o włożeniu do nich listka sałaty, pomidora i ogórka. W ten sposób kanapka będzie smaczna, kolorowa i bardzo zdrowa.

Hej! Mam na imię Szymon i społeczeństwo jest moją pasją. Dlatego chciałbym zaprosić was do lektury mojego bloga! Jeśli też interesujecie się tematem społeczeństwa to to idealna strona dla Was! Zapraszam!
error: Content is protected !!